niedziela, 8 marca 2015

Abattage

Po skończeniu tego opowiadania pt. "Uczucia nie zawsze są złe..." będzie nowe. Jak widzieliście, zrobiłam nowy szablon, który był robiony z myślą o nowej historii. Będę dążyć do Kennett, ale na to będziecie musieli poczekać :P 

ZAPOWIEDŹ

Niczym niewyróżniająca się czarownica, mieszkająca w Nowym Orleanie. Nie ma przyjaciół, ale w mieście poznaje najbardziej wpływowe wiedźmy w NO. Przeprowadziła się tu po śmierci rodziców w NY. Zostali zamordowani przez wampira, których dziewczyna szczerze nienawidzi.

W NO poznaje grupę wampirów, które zachowują się w stosunku do siebie jak rodzina. Obserwuje ich, bo ma zamordować. Jednak po bliższym poznaniu, ratuje ich od egzekucji. Jest ścigana przez sabat oraz przez pierwotnego wampira, który chce wybić wszystkie wiedźmy na świecie, a jest to Kol Mikaelson.

2 komentarze:

  1. Niedawno znalazłam to opowiadanie i naprawdę mi się spodobało. Masz piękny styl i bogate słownictwo, co jest rzadkością w dzisiejszych czasach. Poza tym historia wciąga i nie można się od niej oderwać. Jednym słowem zyskałaś nową czytelniczkę ;) Obiecuję, że od tej pory będę wszystkie kolejne rozdziały komentować, zamieszczając moje odczucia, związane z treścią oraz ewentualne sugestie, uwagi ;)
    A tymczasem chciałam cię poinformować, że zostałaś nominowana do LBA. Szczegóły znajdziesz tutaj: http://dark-always-look-at-you.blogspot.com/p/liebster-blog-award.html

    Mam tez cichutką nadzieję, że może przeczytasz moje opowiadanie. A nóż widelec ci się spodoba? No ale nic na siłę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podaję prawidłowy link, bo tamten to tylko link do zakładki.

    http://dark-always-look-at-you.blogspot.com/2015/03/libster-blog-award.html

    Proszę ;)

    OdpowiedzUsuń