wtorek, 3 lutego 2015

Przepraszam

Przepraszam Was bardzo, ale muszę Was powiadomić o tym, że zawieszam ten blog. Są dwa, a może nawet trzy powody, dla których musiałam podjąć tę decyzję.

1) Mam w tym roku egzaminy i muszę się do nich uczyć, bo muszę się dostać do dobrej szkoły.
2) Wyprowadzam się w wakacje do Kanady, więc nauka angielskiego i francuskiego(którego w ogóle nie znam).
3) Brak czasu, choć bardzo tego żałuję.

Rozdziały może będą się pojawiać, ale nie obiecuję, że się pojawią w jakimś najbliższym czasie. Bardzo mi z tego powodu przykro, ale mam nadzieję, że mnie zrozumiecie.

3 komentarze:

  1. Też chcę do Kanady! Ale całkowicie rozumiem...
    Powodzenia na egzaminach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapakuję w walizkę :3 I nie dziękuję xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodaj rozdział... proszee... blagam. Kocham ten blog! ♡

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń